måndag 30 maj 2011

Förvånad

När jag kom hem idag hade jag fått ett gammalt vanligt brev.
Fast ovanligt.
En autografsamlare hade hittat att jag vann SM i friidrott 1984!!! och saknade min autograf.
27 år tog det att hitta mig och nu kan jag hjälpa honom att göra samlingen komplett.

Självklart fixar jag det och funderar mest på vad jag ska skicka med till samlaren.
Kanske Ara Abrahamians OS tröja från när han  lägger ifrån sig OS bronset eller kanske  en puck från OS finalen i Turin, eller min gamla landslagsjacka från Nordiska Mästerskapen i pimpelfiske.

Jag får väl fråga honom:-)


1 kommentar:

  1. Jasså du norpade en puck där inne på isen? Smart!
    Varför tänkte man aldrig på det, fast där fanns kanske bara en puck å andra sidan. Handskar fanns det ju gott om i alla fall!

    SvaraRadera