lördag 7 maj 2011

Wow vilken fest

Idag hade virkisarna fest och massor av vänner kom, se här.
Först i kön till festen var Maria och Gun-I, sen kom många fler.
Kilovis med godis åts upp och massor av sockerdricka gick ner.
Blommor och presenter i massor, choklad och presenter så man dånar.

Man blir så himla glad när vänner som man inte sett på länge dyker upp.
Tex Peter Kjellerås legendarisk fotograf på Aftonbladet.
Han dök upp med frun och dottern Felicia som åt godisklubbor i massor.
Annars är ju Kjellerås mest världsberömd för sina tuggumin.
Kjellerås har jag alltid gillat väldigt mycket.
Troligtvis för att han är så tokig (känner nog igen mig).

Nu är vi alla trötta och sitter i soffan och äter Maria S egentillverkade choklad  tillsammans med gott bubbel.

Najs

Hela boken  är ett fantastiskt jobb av Jessica och vi hurrar alla för henne.
Själv är jag stolt för jag fått med en av mina fiskeflugor i boken.

Kan ju nästan kalla mig författare:)






















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar