fredag 22 juli 2011

Ett presentkort

Mitt i Juli fyller älskade Mamma Bitti år och varje gång är det panik med presenter till henne. 
När jag och broder Jakob var små så använde all vår fantasi för att komma på nya presenter för att överaska Mamma Bitti.
Om det var jag eller Jakob som kom på den fantastiska lösningen vet jag inte men med presentkort löste vi alla presentproblem för all framtid.


Perfekt.

Broder Jakob gjorde ett presentkort med 126 kramar och jag ville inte vara sämre varpå jag gav min Mamma fri städning av MITT rum ett helt år.
Jag skulle städa MITT rum under ett helt år, vilken gåva till Mamma!!!
Mamma är snäll och blev jätteglad , kanske för att städning inte är min bästa gren.
Jag däremot fick lite panik när jag insåg vilket jobb städandet skulle bli och hur mycket annat som jag inte skulle hinna med. 
Därför gjorde jag efteråt  tillägget

 "Fri städning av mitt rum ett helt år -NÄR DET BEHÖVS"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar