lördag 14 april 2012

Besviken

Blev just påmind om hur det känns att bli besviken.

2,5 timmar fick jag vänta i pressrummet innan jag fick en fotoplats över 100m från fighterburen i UFC galan.

Bildbyrå Joel hade redan åkt hem eftersom positionen var helt åt skogen och ett rent skämt, speciellt då AB och Scanpix fått ringside position.
Varför säger arrangören att man fått fotopass när det inte överhuvudtaget går att ta bilder på killarna som slåss.
Samma killar som jag förra veckan gjorde stora förhandsjobb på och engagerat mig i för att få stort utrymme i DN.

Vi blir alla utnyttjade ibland .
På jobbet, av organisationer eller av människor som påstår att de är ens vänner.
Kanske bör man vara mera misstänksam och mindre hjälpsam.
Fast sån vill jag inte vara.

Och jag hoppas att jag aldrig blir sån.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar